Hans Anders contentpartner van Mannen van Mars

Hans Anders contentpartner van Mannen van Mars
  • Sponsoring
  • 12 feb 2018 @ 10:47
  • 8735 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PartnershipBioscoopContentCampagnes

Initiative Tomorrow heeft voor Hans Anders een content-partnership ontwikkeld met de film ‘Mannen van Mars’. In deze speelfilm worden veertigers uitgenodigd om hun dilemma’s te omarmen.

De veertig passeren is lastig. Het buikje gaat niet meer weg, de haarlijn trekt langzaam terug en dan zijn er die ellendige kleine lettertjes die je niet meer kan lezen. Je moet eigenlijk aan de leesbril. Maar die leesbril betekent toegeven dat je ouder wordt. Daar gaat de nieuwe Nederlandse komedie van Johan Nijenhuis over.

Voor Hans Anders is deze doelgroep van groot belang. Een leesbril is voor een groot gedeelte van de bevolking het moment waarop ze de wereld van de opticien instappen. Maar vrijwel iedereen doet dat jaren te laat. Sommigen uit ijdelheid, anderen vanwege de angst om ouder te worden. Maar naast dat dat onhandig is, is het ook nog eens slecht voor je ogen.

Filmcampagne

Rian van Koulil, marketingmanager van Hans Anders: 'In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Deze multimediale campagne moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot het doen van een goede oogmeting bij Hans Anders. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen maken kans op kaarten voor de film of …. een dagje rijden in een rode sportwagen.'

De film ‘Mannen van Mars’ gaat 8 maart in première. 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Stichting SponsorRingen