Push Your Marketing wil gids zijn voor online marketeers

Push Your Marketing wil gids zijn voor online marketeers
  • Online
  • 1 mrt 2018 @ 11:47
  • 17922 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalProducten en diensten

Push Your Marketing (Pym). introduceert onbeperkt telefonisch advies voor online marketeers. De doelstelling van Pym is om met gerichte kennisdeling marketeers binnen (middel)grote organisaties zelfverzekerder te maken. Het initiatief komt van het marketingbureau PauwR.

De initiatiefnemers van Pym constateerden in de afgelopen jaren dat voor steeds meer organisaties online marketing zo belangrijk is dat ze dit graag in eigen huis willen hebben. Maar dat slechts weinig organisaties over een voldoende groot team beschikken dat de ontwikkelingen écht kan bijbenen en dat met elkaar kan sparren en elkaar beter kan maken. Vanuit PauwR is managing partner Pieter Voogt nauw betrokken geweest bij de vorming van het concept, waarvoor hij inspiratie opdeed in andere branches. ‘De service van Pym speelt in op ontwikkelingen in de digitale marketing waarbij specialistische kennis een vereiste is. Bedrijven verspillen liever niet kostbare budgetten doordat goedwillende marketeers keihard hun best doen, maar geen klankbord binnen de organisatie hebben. Om als individu alle trends in de digitale marketing bij te houden, is ondoenlijk. Ook niet als diegene zich fulltime bezighoudt met online marketing. Pym biedt marketeers houvast als ze er even niet uitkomen’, zo licht Voogt toe.

De adviezen van Pym richten zich onder meer op Google AdWords, SEO, conversie-optimalisatie, display ads en retargeting. Ook krijgen marketeers die lid worden van het platform toegang tot een kennisportal, marketingtips per e-mail en korting op additionele producten en trainingen. ‘Met Pym willen we dat bedrijven zorgeloos en met meer zelfvertrouwen online marketing kunnen uitvoeren. Door het lage bedrag is het voor veel bedrijven betaalbaar en een stuk voordeliger dan het inhuren van een bureau’.

Voogt benadrukt dat de dienstverlening zich specifiek richt op marketeers van organisaties met hulpvragen over online marketing. ‘Pym is geen ICT-helpdesk. We beantwoorden geen vragen over computers die niet opstarten. En ook niet hoe je een nieuwe foto op een website plaatst. Maar dus wel als een marketeer belt die een vraag heeft over adverteren op Bing of wil checken of de clicktags goed zijn geplaatst.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Marketingfacts