Mountain ontwikkelt nieuwe identiteit mosterds en dressings van De Wijndragers

Mountain ontwikkelt nieuwe identiteit mosterds en dressings van De Wijndragers
  • Design
  • 12 feb 2018 @ 07:47
  • 8074 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Packaging

De Wijndragers - mosterds, dressings, koude sauzen, dips, marinades, olie en azijn – levert in binnen- en buitenland (25 landen) onder meer aan speciaalzaken, retail, foodservice en foodindustrie. Mountain heeft de nieuwe identiteit en het redesign van de mosterd en dressings ontworpen.

Rik Keessen van Mountain: ‘De gehele mosterd- en dressing-range is kleurrijk vormgegeven met premium koperen accenten in label en dop. Dit draagt bij aan het kwalitatieve en bijzondere karakter van deze ambachtelijke lijn. Door de vrolijke vlakverdeling is er op een ludieke manier gebruik gemaakt van de bijzondere hexagonale pot. Het nieuwe, ton sur ton-kleurgebruik van de labels geven de producten een meer eigentijdse en premium uitstraling zonder hierbij de kleurrijke identiteit van De Wijndragers te verliezen. Het redesign van De Wijndragers heeft het merk een aanzienlijke upgrade gegeven.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers