Yossip de Jong partner van The Post

Yossip de Jong partner van The Post
  • Content
  • 7 mrt 2018 @ 10:40
  • 9965 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContent

Yossip de Jong heeft een belang van veertig procent verworven in contentmarketingbureau The Post.

Samen met oprichter Carlijn Postma vormt De Jong, die al sinds november 2016 aan boord is als interim-bureaudirecteur, de directie.

De Jong wil het bureau verder ontwikkelen op het vlak van financiën, hr en marketing. Hij deed vijftien jaar een marketingervaring op bij organisaties als Essent, Menzis en Cortina. Met die ervaring heeft hij actief bijgedragen aan de verdere professionalisering van het bureau, dat in die periode groeide van tien naar zestien bureaus. Postma en De Jong hebben gezamenlijk de zeggenschap over het bureau.

In eerste instantie zou De Jong The Post drie maanden bijstaan, maar al snel spraken hij en Postma de intentie uit om als partners verder te gaan. 'Ik ben echt een vakidioot. Yossip ondersteunt klanten net als ik met strategisch advies, maar hij heeft ook oog voor de interne organisatie. We vullen elkaar goed aan', aldus Postma. De Jong noemt de 'grote potentie' van het bureau als belangrijke reden om aan boord te stappen. 'We werken met de bewezen methodiek Mediadenken en weten beter dan ooit wat werkt.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content