Oprichter Mojo Concerts gaat verder als storyteller

Oprichter Mojo Concerts gaat verder als storyteller
  • Content
  • 6 mrt 2018 @ 16:09
  • 7821 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

Berry Visser, oprichter van Mojo Concerts, opent aanstaande zondag (11 maart) zijn eigen museum genaamd Madame de Berry. Storytelling avant la lettre staat hierin voorop.

Het museum op de Voorstraat in Delft is tevens het theater van Madame de Berry, het alter-ego van Berry Visser en is uitsluitend te bezoeken tijdens de voorstelling Woont Dorothy hier?

Na zijn carrière bij Mojo richtte Visser zich op zijn creatieve kant en begon hij tien jaar geleden als Madame de Berry voorstellingen te organiseren vanuit zijn eigen huis. Met veel aandacht voor detail en zonder concreet einddoel transformeerde het pand in een decennium tot een thuistheater met een eigenzinnige sfeer. Visser omschrijft deze locatie en verzameling als een 'gesammt kunstwerk' dat hij voor het nageslacht wil bewaren. Daarom: Madame de Berry.

Woont Dorothy hier? is een metafysiche rollercoaster tussen heden en verleden waarbij de moraal van het verhaal is dat toeval bestaat. Bezoekers worden in groepen van vier en met behulp van een headset en een suppoost van de ene naar de andere salon geleid.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content