BCE18: kom naar de EndemolShine-quiz

BCE18: kom naar de EndemolShine-quiz
  • Content
  • 31 jan 2018 @ 10:51
  • 9568 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentBranded contentBranded Content Event

Ook dit jaar staat interactiviteit voorop tijdens het Branded Content Event, aanstaande donderdag in DeFabrique. Zo is -naast een line-up van interessante keynotes- Rik van de Westelaken aanwezig met een heuse Endemol-quiz.

Onder leiding van Van de Westelaken geven drie branded content experts van EndemolShine jou middels diverse voorbeeld casussen vernieuwde inzichten en interessante learnings.

Aan de hand van vragen die gesteld worden door kopstukken uit het medialandschap (Arjen Lubach, Robert ten Brink, Marijn Poeschmann (YouTube), Carlijn Postma (The Post) en Dylan Haegens (YouTube)) wordt jouw kennis over ons vak getest en worden interessante casussen aangehaald. 

Entertainment is EndemolShine op het lijf geschreven als grootste content producent van de bekendste gameshows. Pittige vragen gaan zij daarom ook niet uit de weg. En natuurlijk wordt er een prijs uitgereikt aan degene met de meeste juiste antwoorden.

Scoor hier een ticket nu het nog kan. En bekijk hier het volledige programma.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content