Vice Money lanceert eerste docuserie Nieuw Geld

Vice Money lanceert eerste docuserie Nieuw Geld
  • Content
  • 27 sep 2017 @ 12:40
  • 14412 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoMakers

Vice Money heeft vandaag de docuserie 'Nieuw Geld' gelanceerd, waarin wordt laten zien hoe jonge mensen op innovatieve manieren geld verdienen. Dit is de eerste docuserie van het recent gelanceerde Vice Money, het platform van Vice dat zich richt op de economie en cultuur rondom geld.

Nieuw Geld onderzoekt nieuwe manieren waarop jonge mensen hun inkomen verdienen die vijf jaar geleden nog niet mogelijk waren. Nieuw Geld herdefinieert de traditionele definitie van 'nieuw geld' door te laten zien dat we te maken hebben met een generatie die op een nieuwe manier naar geld kijkt. Ze verdienen het op een andere manier en gaan er anders mee om. Waarbij het typerend is voor deze generatie dat het ze niet alleen gaat om het verdienen van geld, maar ook om zinvol werk en het creëren van kansen voor hun omgeving.

Vice Money en deze docuserie spelen in op het gebrek aan informatievoorziening over onderwerpen als geld en de economie in een taal die jonge mensen aanspreekt. Deze docuserie is de volgende stap in de ontwikkeling van dit platform. ING wil jonge mensen vooruit helpen en inspireren om op een andere manier naar hun leven en naar geld te kijken en is daarom partner van Vice Money en van deze serie.

De serie bestaat uit vier afleveringen die de komende vier maanden via Facebook, vicemoney.nl en ING-kanalen verspreid zullen worden. Bekijk de eerste aflevering hier.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content