Franska.nl en FavorFlav kiezen voor Semilo

Franska.nl en FavorFlav kiezen voor Semilo
  • B2b
  • 6 mrt 2018 @ 13:50
  • 13755 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Verkoop

Producent en uitgever PilotStudio is voor twee van haar digitale uitgeeftitels een commerciële samenwerking aangegaan met het digital mediabureau Semilo.

Voor Franska.nl en het onlinefoodplatform FavorFlav.com gaat het advertentienetwerk de commerciële exploitatie en online advertising verzorgen.

PilotStudio (bekend van tv-programma’s als Jinek, Beste Kijkers en Hoe heurt ’t eigenlijk met Jort Kelder) legde ruim vier jaar geleden de basis voor de digitale uitgeeftak met de succesvolle lancering van het online vrouwenmagazine Amayzine van founding editor May-Britt Mobach. Inmiddels heeft PilotStudio een groeiend portfolio van online-titels.

Twee jaar geleden werd FavorFlav gelanceerd, een onlinefoodmagazine dat schrijft over ‘eten met een vet randje’. Het wordt gemaakt door een redactieteam onder leiding van culinair journalist en hoofdredacteur Marcus Polman. Het magazine is onder meer bekend van de jaarlijkse FavorFlav Food Top 100. Vorig jaar werd de titel Franska.nl geïntroduceerd, het eerste persoonlijke online vrouwenmagazine van voormalig Libelle-hoofdredacteur Franska Stuy.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • NIMA Expertgroep Business-to-Business